Els mitjans fem màscares de Carnaval

Aquestes últimes setmanes els mitjans hem estat creant, a l’àrea de plàstica, les nostres pròpies màscares de Carnaval amb material reciclat. Els cartons, els tubs de paper, les oueres i molts d’altres materials que hem trobat per l’aula han servit per crear unes màscares molt originals, totes elles diferents i molt boniques.

Ha estat un procés creatiu on tots i totes hem gaudit molt. A vegades no calen grans materials… amb imaginació i creativitat construïm coses increïbles.

Mireu el resultat clicant a la foto!

Carnaval a Mitjans

Aquesta setmana hem celebrat el carnaval i ens ho hem passat genial. Dimarts ens va visitar el rei Carnestoltes i ens va dictar les ordres: dimecres ens vam disfressar d’algun personatge relacionat amb l’aigua,  dijous un pentinat o complement al cap vam lluir i divendres amb pijama pel matí i a la tarda de surfistes per ballar. Mireu les fotos a l’àlbum!

 

Mitjans en Família

Dijous passat mares i pares dels nostres alumnes van compartir el seu temps amb nosaltres a l’escola. Vam realitzar uns tallers relacionats amb el projecte escolar d’enguany: “L’aigua en joc”. Gràcies per regalar-nos el més valuós per nosaltres: el vostre temps. Cliqueu la imatge per a visualitzar les fotos dels tallers.

P1 i P2 Anem al Museu Picasso

El passat divendres vam anar a visitar el museu Picasso de Barcelona.  Vam gaudir molt de les seves obres i vam descobrir una mirada diferent alhora d’observar els seus quadres. També ens vam convertir en petits/es artistes i vam gaudir creant autoretrats al més pur estil de Picasso. Cliqueu la imatge per a veure les fotos.

TALLERS DE NADAL EN ANGLÈS A MITJANS

La setmana passada van venir a fer-nos un taller de Nadal en anglès al grup de mitjans. Vam poder aprendre noves paraules en anglès mentre jugàvem i ens divertíem!

A més a més, vam poder crear el nostre “Christmas tree” i ens el vam emportar cap a casa. 

Ens ho vam passar superbé mentre apreníem!

Cliqueu les imatges per veure els tallers de cada curs!

P1
P2

P3

L’olivera dels desitjos

Aquest dilluns, els padrins i padrines de P6 van compartir una tarda molt especial amb els seus fillols i filloles. Junts, van escriure els seus desitjos per aquest Nadal, que van penjar amb molta il·lusió a l’olivera dels desitjos, una tradició molt especial de la nostra escola.

Va ser un moment ple de complicitat, somriures i emocions que ens fan sentir la màgia i la il·lusió d’aquestes festes. Aquests petits gestos ens recorden el valor de compartir, somiar i viure junts l’esperit nadalenc que ens envolta cada any.


A P2B Aprenem sobre el Submarinisme.

El passat dilluns ens va visitar la tieta del Iago a explicar-nos una miqueta què és el submarinisme. Vam aprendre quin és el material necessari per a la seva pràctica així com el llenguatge de senyes que utilitzen sota l’aigua per a comunicar-se entre elles/es.

Us deixem un petit recull fotogràfic de la visita.

Moltes gràcies Núria!!

P1, P2 i P3 Visitem l’Ecomercaderet.

Bon dia famílies! El passat dimarts els/les alumnes de la comunitat de mitjans hem visitat la masia de l’ecomercaderet. Allà hem après com és la vida de pagès i com es duu a terme un cultiu de manera sostenible i ecològica. També ens han explicat el procés d’obtenció de la llet i com la transformen per a obtenir iogurts, gelats, formatges… Per últim, hem gaudit de l’entorn natural que envolta la masia i hem jugat a la natura… Ens hem adonat que no es necessita res material per a passar una tarda plena d’aventures i emocions amb les/els nostras/es amigues/cs. Us convidem a veure les fotos clicant la imatge de sota. Visca la natura, visc a la natura!