Mitjans descobrim els noms de les classes!
07/10/24Divendres passat els alumnes de P1, P2 i P3 vam realitzar unes activitats al pati amb la finalitat de descobrir quins eren els noms de les classes que tindríem aquest curs. Cadascuna de les classes va realitzar 5 jocs relacionats amb el projecte d’escola d’enguany: l’aigua. A la finalització de cada joc el grup rebia una recompensa relacionada amb el nom de la classe. Mireu les fotos de les activitats que vam realitzar!
Mitjans. Gimcana Final de Curs
20/06/24Avui els alumnes de 1r, 2n i 3r hem gaudit d’una gimcana on hem hagut de superar proves físiques i mentals. Degut a les restriccions per sequera ha estat una gimcana ben diferent a la dels altres anys però ens ho hem passat molt bé. I per acabar la jornada no ens podia faltar la ja tradicional SÍNDRIA!! Us deixem linkat l’àlbum.
Jornada Animan’s. Mitjans.
18/06/24DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT
14/06/24El passat dimecres dia 5 de juny, l’escola vam celebrar el tradicional i últim dia sobre rodes del curs. Com sempre, els i les alumnes de l’escola havien de venir utilitzant un transport lliure de fums contaminants (patinet, caminant, patins, bicicletes…). Després, vam poder jugar una mica al pati amb aquests transports tot realitzant uns circuits que havien preparat els docents de l’escola.
A més a més, l’alumnat de 4t van ser els encarregats de gestionar els bons hàbits i van passar classe per classe preguntant com havien arribat els alumnes a l’escola i quins hàbits saludables durien a terme. Si ho havien fet bé, se’ls enganxava un adhesiu de bones pràctiques. L’alumnat de 4t es van anomenar els ECOWARRIORS. Ho van fer molt i molt bé.
A més a més, relacionat amb el tema, divendres dia 7 de juny, les mestres involucrades en el projecte d’escola verda i alguns alumnes de 4t, van anar d’excursió al Món Sant Benet per fer activitats relacionades amb escoles verdes. Es van ajuntar diferents escoles de la zona i van fer activitats conjuntes. Una de les activitats la van proposar els agents rurals, on ens van donar unes gorres i una llibreta i el nostre objectiu era reconèixer els rastres de diferents animals que ens trobàvem per terra (petjades, caques, pèls…). La segona activitat consistia a jugar al “memory” amb coses reciclades. L’última de les activitats va ser crear una obra de teatre relacionada amb la importància dels productes de proximitat.
Va ser una jornada meravellosa!
Clicant a la foto accedireu a totes les fotografies del Dia Mundial del Medi Ambient.
ESMORZAR COMPARTIT DE L’AULA D’ACOLLIDA
13/06/24
Des de l’aula d’acollida ens hem acomiadat tot gaudint d’un esmorzar compartit que ha portat cada família. Aquests moment propers amb els famílies dels nostres alumnes ens omplen d’alegria i ens encanten!
Hem menjat coses boníssimes típiques del seu país!
Gràcies a les mares que ens han portat aquestes postres tan bones.
Teniu el recull de fotos clicant a la foto!











