Excuses per llegir un llibre més

Durant  aquest curs hem participat tots els cicles de l’escola, al projecte de dinamització i motivació a la lectura  EXCUSES PER LLEGIR UN LLIBRE MÉS .   Dins aquest projecte hem participat a diferents propostes:

QUIN MUNT DE LLIBRES !

Es tracta de comptabilitzar i tots els llibres que anem llegint a nivell individual a l’escola i calcular l’alçada que farien , posats un damunt de l’altre. Com a escola ens hem posat un repte : fer un munt de llibres tan alt com l’escultura del Temple Enigmàtic de Girona . Ja ho hem aconseguit!

També hem participat del repte conjunt de les escoles  de Girona ciutat i també l’ hem aconseguit!  Entre tots hem llegit un munt de llibres tant alt com la catedral !

I com que hi ha moltes més escoles que participen d’aquest projecte  arreu de les comarques gironines  ens hem proposat més reptes col.lectius . Feu clic a la imatge per poder-los veure.

MOMENTS LITERARIS

Com a escola també hem participat en aquesta proposta. Es tracta d ‘ escollir paraules, frases o fragments de llibres que ens han agradat i buscar una manera de compartir-les amb els altres fent una producció col.lectiva . Nosaltres vam fer un tipi i un arbre molt bonics que segur que heu vist a l’escola. Seguint AQUEST ENLLAÇ  els podreu veure , així com les propostes     d’altres escoles.

BOOKTUBERS

Sabeu què és un booktube? Ës una video-recomanació d’ un llibre feta pel mateix lector  . Els alumnes de cicle 2 i 3  s’ han familiaritzat amb el món dels booktubes i alguns han enregistrat la seva proposta  , recomanant un dels seus llibres preferits a qui  hi estigui interessat.

A la nostra pàgina web , a la secció de blogs hi trobareu un apartat especialment dedicat als booktubes que es vagin enregistrant a l’escola . Visiteu-lo quan vulgueu alguna recomanació literària! Podeu fer clic a la imatge per arribar-hi

I si voleu veure com han recomanat llibres altres nens i nenes del projecte d’EXCUSES PER LLEGIR UN LLIBRE MÉS  us deixem l’ENLLAÇ al recull de tots els booktubes presentats .

Esperem que en gaudiu molt!