EL SR. MIQUEL ÀNGEL CULLERÉS – DIRECTOR DE CULTURA DEL SERVEIS TERRITORIALS A LLEIDA – ENS VISITA

El dia 21 de novembre, la nostra escola va rebre la visita del Sr. Miquel Àngel Cullerés Balagueró, Director de Cultura dels Serveis Territorials a Lleida.
La nostra biblioteca oferia servei per a l’alumnat del centre en horari extraescolar, però hem volgut ampliar-lo i, ara, ens hem proposat ser referent del barri.
El Sr. Cullerés ens ha donat tot el suport dels serveis que dirigeix. Durant la seva visita va explicar un conte, “El meu amic Pau”, adreçat a l’alumnat dels cicles Mitjà i Superior. Tot seguit, els i les delegades del cicle Superior el van entrevistar (entrevista que afegirem properament a la notícia).
És tot un plaer poder comptar amb persones tan implicades en l’Educació i en la Cultura que s’afegeixen a les famílies, alumnes i mestres que fan possible assolir els nostres objectius presents i de futur.
Aquestes són les seves paraules publicades al seu Facebook després de la visita:
“Avui m’han regalat la possibilitat de llegir un conte als nens i les nenes de l’escola Àngel Guimerà, de Tàrrega. I després hem mantingut una entrevista amb altres alumnes del centre. Tot plegat, un goig!”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *