Classificats per la 2a fase del “Fem Matemàtiques”

“Fem Matemàtiques” és una activitat que organitza anualment la FEEMCAT amb la finalitat de contribuir i desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. Aquesta activitat consta de 3 fases. En la primera, els alumnes han de resoldre per equips una sèrie de problemes i redactar acuradament la solució.
En aquesta edició els alumnes participants de la primera fase han estat 190 alumnes de sisè, 718 de primer d’ESO i 678 alumnes de segon d’ESO. D’aquests s’han classificat 50 alumnes de sisè, 124 de primer i 78 de segon.
De l’Escola Àngel Guimerà han superat aquesta primera fase 2 grups de 6è de primària. Els grups estan formats per: Pau Prats, Blanca Aixalà, Estel Closa, Didak Camats, Aran Farràs, Regina Aixalà i Gisela Gómez.
La segona fase es realitza de manera independent en cada associació que conforma la FEEMCAT. Consisteix en una jornada matemàtica que tindrà lloc el dia 3 d’abril, a Lleida de 9 a 14 hores. Durant aquesta jornada es disputarà una competició per equips i també es seleccionaran els alumnes que, de manera individual, participaran en la final de Catalunya del concurs.