Visitem la biblioteca pública del Vendrell

Aquest 23 de febrer, els alumnes de 2n C hem anat a visitar la biblioteca Terra Baixa del Vendrell. Sabíeu que aquest nom és el títol d’una obra d’Àngel Guimerà?

Allà hem après què hi podem trobar, com podem agafar i deixar els llibres, CD, pel·lícules, revistes i altres materials molt interessants que tenen.

Fins i tot hem escoltat un curiós instrument, el TANDRUM!

Ens hem fet una foto amb l’avió que surt al conte “El llop sense nom”, escrit especialment per a la Biblioteca del Vendrell.

A molts ens faria il·lusió tenir el carnet per poder fer servir el seu servei de préstec.

Tornant cap a l’escola, hem recitat el poema de Jaume Carner que parla del Vendrell i que vam aprendre a començament de curs. Està a la Plaça Francesc Macià!

Aquí teniu les fotos visita biblioteca de 2n C

I si voleu escoltar el poema de A la vila del Vendrell.. AQUÍ EL TENIU