Trobada d’Escoles Verdes a l’Arboç

“El dimarts 24 de maig hi va haver una trobada d’escoles Verdes a l’Arborç i nosaltres com a escola verda vam presentar l’experiència educativa “Com esmorzem saludablement a la nostra escola”. Hi van participar les alumnes Alexandra Nuñez González de 4rt i l’alumna Alba Domínguez Folgado de 6è. Elles van explicar aquesta experiència educativa amb moltes ganes i il·lusió.

La trobada va fomentar l’intercanvi d’experiències educatives de projectes d’altres d’escoles verdes de la província de Tarragona.

Volem agrair la participació dels alumnes en aquest vídeo i de la Comissió d’Escoles Verdes”.

Visualització del vídeo.

image1-1image1