FINAL DE CURS… DE PEL·LÍCULA!!

Avui al pati ens hem reunit tots els alumnes de l’escola per tal de felicitar als alumnes i mestres de 3r, que han guanyat el premi al millor curt escolar del festival internacional de cinema en català FIC-CAT.

També hem aprofitat per felicitar el Nil Vinyes, l’alumne de 6è finalista en el concurs de lectura en veu alta d’aquest curs.

FOTOS

Es tracta d’un interessant i emotiu curtmetratge de 15 minuts titulat “Una mirada de pau“, on mestres i alumnes són els actors, dirigits per un director professional, en Toni Villazán, que els va felicitar per la feina tan ben feta i per la seva professionalitat. El resultat ha estat tan bo que ha aconseguit el primer premi en la seva categoria.

Felicitats a tots, alumnes, mestres, familiars, col·laboradors i participants en aquesta primera pel·lícula de l’escola Àngel Guimerà. Us recomanem que us la mireu, segur que us encantarà!!

LA NOTÍCIA A LA TELE

CURTMETRATGE: UNA MIRADA DE PAU