CONCURS DE ROSES DE SANT JORDI

La Comissió de Lúdics i Màgics hem organitzat, per aquest Sant Jordi, un concurs de roses elaborades per les famílies de l’escola.

La participació ha estat molt alta, s’han presentat 188 roses fetes amb diferents estils i materials ben diversos: paper, plàstic, alumini, tapes de iogurts, culleretes, fang, plastilina, espaguetis, oueres, pasta comestible de diferents tipus, cartró, paper matxé, papiroflèxia, goma eva, petxines, roba, mitjons, cremalleres, ampolles, pastilla de sabó….

El jurat, integrat per persones del món de les arts manuals i membres de la nostra comissió, ha tingut molta feina per a triar-ne les que se’ls concedia un premi, ja que la majoria estaven molt ben fetes, eren originals i molt treballades i creatives.

Finalment s’han atorgat 20 premis (en lloc dels 4 inicials), que es van lliurar el 22 d’abril, vigília de Sant Jordi. S’ha valorat la creativitat, originalitat, treball aconseguit i varietat de materials.

També s’ha lliurat un diploma a tots els participants.

NOM DELS ALUMNES PREMIATS EN EL CONCURS DE ROSES

Iván Tello Salvadó 4rtC
-Nil Vinyes Miret 4rtC
-Alba Pardo Mendoza 5è A

A més dels integrants del Jurat, s’agraeix la donació dels premis per part de l’Ajuntament del Vendrell, l’auditori Pau Casals de Sant Salvador i Joguines Ramon del Vendrell.

L’exposició serà al vestíbul de l’escola durant uns quants dies. Visiteu-la, realment val la pena!!!

Si en voleu veure fotos de l’exposició, cliqueu aquí

Per veure fotos dels guanyadors, cliqueu aqui

1. Víctor de la Cruz Nicolau

Moltes felicitats als guanyadors, i moltes felicitats a tots els participants!!!

Víctor de la Cruz Nicolau
    Pare de la Marina, de 1r B.