Cinema a l’escola

L’1 de març, la Comissió de Lúdics i Màgics de la nostra comunitat d’aprenentatge, vam organitzar una sessió de cinema per als alumnes de P5, que prèviament s’havien inscrit. Hi van assistir 68 alumnes, gairebé la totalitat de les tres classes de P5.
Membres de la Comissió vam preparar el menjador com a sala de cinema, vam fer crispetes que es van repartir a mitja pel·lícula i vam tornar a deixar el menjador en ordre.
La pel·lícula d’aquest any va ser la coneguda FROZEN (versió catalana), que va tenir molt d’èxit.
Aquí en teniu algunes fotos.