XERRADA BUCODENTAL A I3 i 1R

Avui han vingut a l’escola la Sílvia i la Silvina, que són dues higienistes dentals del CAP, a explicar-nos com hem de cuidar les nostres dents i com ens les hem de rentar. Ens han explicat com es formen les càries i què podem fer per mantenir les nostres dents fortes i sanes: com les hem de raspallar, com es fa servir el fil dental, quins aliments contenen més sucre, etc.

En parlar del fil dental, l’alumnat de primer ha preguntat a les higienistes si sabien qui l’havia inventat. Quina ha estat la sorpresa de totes dues en descobrir que els nens i nenes sí que ho sabien: la Marion Donovan, la científica que també va inventar els bolquers i que tot just han treballat aquesta setmana.

Finalment, amb el” Paco” i el “Paquito” que són dues boques grans hem practicat i les hem raspallat amb un raspall de dents gran. Hem après moltes coses!

FOTOGRAFIES I3

FOTOGRAFIES 1R