Sisè s’ha graduat!

Hola famílies de l’escola!

Avui dia 21 de juny de 2022, les nenes i els nens de Sisè de Primària s’han graduat! És per això que, gràcies a les famílies organitzadores, se’ls ha ofert una increïble festa per celebrar el seu pas per l’escola. Aquí us deixem, en primer lloc, un petit vídeo amb el parlament a càrrec de la directora del centre, i més avall, un altre clip amb totes les imatges de la jornada així com també aquestes mateixes.

Esperem que us agradi!

Els i les mestres del Cicle de Grans.

1. Elisabet Claver López

Un dia molt especial, ple d’emocions que ha quedat preciós en aquest recull de fotografies!!
    Enhorabona al nostre alumnat de 6è. Que tingueu moltíssima sort en l’etapa que esteu començant. Us trobarem molt a faltar.