Setmana de la Música a l’escola

El 22 de novembre és el dia de Santa Cecília, patrona de la música, i a l’Àngel Guimerà ho hem volgut celebrar d’allò més bé. Al llarg de tota la setmana l’alumnat de l’escola ha pogut visitar a l’Aula Polivalent l’exposició interactiva d’instruments musicals. Hem pogut conèixer tots els instruments dels quals gaudim al nostre centre, tocar-los, experimentar i a més a més hem trobat tota la informació necessària per conèixer-los en profunditat a través de les tauletes i mitjançant un codi QR, tasca que ha desenvolupat l’alumnat de 6è al llarg de dues setmanes perquè els infants poguessin aprendre i gaudir al màxim.
Us deixem un recull d’imatges i vídeos.

Mireu, mireu!