SANT JORDI AL CICLE DELS PETITS 2022

Benvolgudes famílies,

Un any més i com a tradició apropem als nostres infants a la Llegenda de Sant Jordi.

Durant aquesta setmana ens hem endinsat en aquesta llegenda per conèixer els personatges i les cançons. I avui per fi hem pogut gaudir de la representació de la llegenda de Sant Jordi i el Drac del Vendrell, en directe a la pista de la nostra escola.

A més a més, ens han deixat conèixer el Drac i els personatges d’una manera més propera, ballant, parlant i  fent-nos una fotografia.

Una vegada més donem les gràcies a  L’AFA de l’escola, el Drac del Vendrell i a totes les persones que han  participat activament per fer possible aquesta festa tradicional.

Hem gaudit molt, ha estat INCREÏBLE!!!

Esperem que us agradi!

L’equip de mestres del Cicle dels petits.

Bona diada 2022!!!

VÍDEO DE LA REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI