Robòtica

Els alumnes de 2n ens iniciem en la construcció de robots i seguim treballant el llenguatge computacional. Fomentant el treball en equip, la cooperació, potenciant habilitats d’investigació, de resolució de problemes (raonament, anàlisi i pensament crític) i la seva creativitat.

A banda d’això, amb la robòtica s’adquireixen habilitats socials gràcies a la metodologia amb què es treballa. Els alumnes acostumen a treballar en petits equips on cadascú desenvolupa un rol i és part important d’un projecte comú, això fa que hagi de desenvolupar diferents habilitats socials com la comunicació, l’empatia i la cooperació. A més, el fet de ser un membre actiu dins un equip reforça l’autoestima i l’autosuperació.