NADAL A L’ESCOLA

Hola, famílies!!!

Us volem explicar que fa uns dies ens va arribar el Tió de Nadal!!!

El 18 de desembre de 2023 hem assistit a l’Auditori de Música Pau Casals del Vendrell per tal de cantar les nadales d’aquest any!

El 19 de desembre els alumnes de quart de primària van anar a cantar les nadales a la residència d’avis. I al cicle de petits i mitjans ens van visitar els patges reials. Vam estar molt contents/es de poder rebre als patges de Melcior, Gaspar i Baltasar.

Després d’una setmana menjant moltes peles de mandarina i plàtan, per fi ha arribat el moment de fer cagar el Tió de Nadal.

El cicle de grans ha gaudit del joc de l’amic invisible.

A continuació, us deixem imatges d’aquests moments tan bonics, classificades per cursos o cicles!

I3       I4       I5      1r       2n      3rA    3rB    Grans

Bon Nadal i bones festes!!!

L’equip de mestres