MUSEU APEL·LES FENOSA

Els alumnes de 4t vam anar al Museu Apel·les Fenosa per endinsar-nos en la vida i obra de l’escultor. Primerament, vam veure un vídeo per conèixer una mica de la seva vida i després, vam poder fer activitats relacionades amb les seves obres. En algunes d’aquestes activitats havíem de decidir quin era el títol i escoltar històries sobre aquestes, i en altres havíem de buscar obres en el museu i identificar quina tècnica s’havia fet servir. Va ser molt interessant, ja que vam treballar en grup i vam poder observar i conèixer les obres de ben a prop.

Ens ho vam passar genial i vam aprendre molt!

Aquí ens podeu veure fent algunes d’aquestes activitats.