L’alumnat de 3r participa del Dansaescola

El passat divendres 28 d’Abril l’alumnat de 3r va participar durant el matí al Dansa Escola, una jornada de trobada d’escoles del Baix Penedès per celebrar el Dia Internacional de la Dansa.

14 escoles de la comarca van participar en una gimcana de dansa, música i percussió corporal, entre la plaça del Tívoli, els 2 auditoris del Teatre i la Plaça Nova del Vendrell.

L’alumnat s’ho va passar d’allò més bé i van gaudir de l’experiència de compartir amb altres escoles 3 danses que portem aprenent i assajant des de finals de Febrer. Al teatre vam tenir la sort de sentir, viatjar i emocionar-nos amb un mini concert de piano i violí. Després vam picar unes percussions corporals amb tot de nombres senars. A la Plaça Nova vam aprendre una coreo ven moderna i tradicional alhora.

Els medis locals van cobrir la notícia i tant l’alumnat com el seminari de mestres de música del Baix Penedés considerem que la jornada va ser tot un èxit que volem repetir l’any que ve per omplir de dansa, música, alegria i vida els carrers del Vendrell.

Aquí teniu l’enllaç a les Fotos de la sortida:

FOTOS

Podeu veure la notícia i el reportatge de la televisió del Vendrell clicant el següent enllaç:

Catorze escoles del Baix Penedès participen en una trobada al Vendrell en motiu del Dia de la Dansa – Ràdio Televisió El Vendrell (rtvelvendrell.cat)