La Cantània ha estat un èxit!

Hola famílies!

Com ja sabeu, és tradició a la nostra escola participar en l’activitat de Cantània des de l’àrea de Música. Aquest any, l’alumnat de , juntament amb dues escoles més del nostre municipi, ha fet la seva pròpia actuació al TAG del Vendrell durant la tarda del dia 24 de maig.

Aquest concert va ser la culminació d’una feina feta amb molta dedicació per part de molta gent, especialment els nens i nenes i el professorat de Música a càrrec, que durant tot el curs han estat treballant per poder enllestir aquest gran espectacle musical i coreogràfic.

Des del centre, ens agradaria donar les gràcies als organitzadors, músics i resta de personal que han fet possible aquest somi.

Aquí us deixem unes quantes imatges i un vídeo de record!

L’equip docent del Cicle de Grans.