JORNADES CULTURALS. CICLE DE MITJANS.

Hola famílies,

Aquesta setmana hem celebrat a l’escola les Jornades Culturals. Enguany, el tema ha estat la Festa Major del Vendrell.  Al cicle de mitjans hem elaborat diferents Tallers internivells on els alumnes han après moltes coses sobre els ball de panderos, el ball de cap-grossos, els castellers i els diablons. Ens ho hem passat genial!!

I com a tota Festa Major, no podia faltar el pregó, que ha anat a càrrec de dos convidats molt especials: el Pep Vinyes i la Sílvia Martínez. Moltes gràcies per les vostres paraules!!!

Pregó de la Festa Major de l’escola Àngel Guimerà 2023!

Aquí us deixem un recull de les fotos dels tallers. esperem que us agradin!! Mireu, mireu!!!

2nB

3rA