JORNADES CULTURALS AL CICLE DE MITJANS

Hola famílies,

com ja sabeu, els passats 21, 22 i 23 de febrer l’alumnat del Cicle de Mitjans hem celebrat les Jornades Culturals, que aquest any han anat sobre l’espai. En aquestes Jornades, s’han fet diversos tallers sobre aquesta temàtica: Engresca’t, Somiem, Un viatge pel sistema solar, Enviem un astronauta a l’espai, Descobrim les constel·lacions i Dibuix màgic de l’espai. Els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé amb els tallers i la nostra escola ha quedat molt bonica. Aquí us deixem les imatges per tallers perquè pugueu donar una ullada:

IMATGES TALLER DESCOBRIM CONSTEL·LACIONS

IMATGES TALLER ENVIEM UN ASTRONAUTA A L’ESPAI