INTERCANVI DE PATIS

Molts dels alumnes de la nostra escola somien en poder anar al pati que prefereixin. Un parell de cops l’any, aquest somni es fa realitat!

El passat divendres dia 14 de febrer, tots vam poder triar a quin pati volíem anar. Pocs ens van quedar al pati on acostumem a fer l’esbarjo, i la majoria vam aprofitar per anar a veure germans, cosins, veïns, amics i altres alumnes amb qui normalment no coincidim. Tots ens ho vam passar molt bé, tant els que vam aprofitar per anar als patis dels més grans com els que vam voler tornar, per una estona, anar al pati dels més petits i fins i tot tornar a jugar amb les pales i carretons!

Aquí en teniu algunes fotos!