GUANYADORES DEL TORNEIG CRUYFF COURT AL VENDRELL

Les alumnes de sisè de primària han estat les protagonistes d’un gran cap de setmana!!! Des de l’escola volem felicitar-les!!

Mas d’En Gual va ser l’escenari, aquest dissabte de la disputa de la vuitena edició del Torneig de Futbol Escolar Cruyff Court Campions el Vendrell, que va resultar un èxit total.

L’escola Marta Mata també va arribar a la final, però l’equip guanyador va ser  el de l’escola Ángel Guimerà. I el campió mascuí va ser l’escola Pla de Mar.

Els dos equips guanyadors han de disputar una fase preliminar que tindrà lloc a Reus durant el mes de maig.