EDUCACIÓ FÍSICA: LA BICICLETA A L’ESCOLA! Cicle Inicial

Com cada any, durant el 3r trimestre, hem realitzat dues pràctiques de bicicleta a les classes d’Educació Física!

Ha anat MOOOOLT BÉ!!! Els nens i nenes han gaudit molt de l’activitat i,… El més important és que…

HAN APRÈS A ANAR EN BICICLETA… 22 ALUMNES!! Aquests nens i nenes són:

De 1r: Onja, Marwa, Noa T., Farah, Zineb, Roc, Marina, Luz, Gisela, Neil, Fatima, Mohamed S., Adriana i Neizan.

De 2n: Fatima, Natalia, Omaima, Xinrou, Mariona, Joel, Laia i Martina.

M O L T E S   F E L I C I T A T S ,   E S P O R T I S T E S ! !

S’AGRAEIX MOLTÍSSIM LA COL·LABORACIÓ DE TOTS ELS VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES QUE VAN FER POSSIBLE EL BON FUNCIONAMENT DE L’ACTIVITAT! SENSE VOSALTRES NO HAGUÉS ESTAT POSSIBLE!! MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!

Aquí teniu unes quantes fotos!!