Dinar de Festa Major al Menjador

Aquest curs, el Menjador de la nostra escola ha estat diferent que els altres cursos. Ham hagut de mantenir grups bombolla, no hem pogut jugar amb els companys d’altres cursos, com altres anys… Però sí que hem pogut fer activitats ben divertides i algun dinar molt especial. Hem canviat els bufets lliures que fèiem altres cursos per un dinar triat entre els menjars més populars, votat per l’alumnat.

I el darrer dia de classes al matí i tarda, hem celebrat un DINAR DE GERMANOR, per donar la benvinguda a l’estiu, L’anomenem el DINAR DE FESTA MAJOR i en lloc de fer-lo al menjador escolar, fem un pícnic, asseguts al terra dels diferents patis de l’escola, amb un dinar diferent i divertit. Fixeu-vos com estava tot d’engalanat, amb banderoles fetes pels mateixos alumnes. I què guapes anaven les monitores!

Aquí en teniu unes fotos, perquè veieu què bé que ens ho vam passar!

FOTOS DINAR FESTA MAJOR 2021