COLÒNIES CICLE INICIAL

Els passats 5 i 6 de març, uns 85 alumnes de 1r i 2n i 10 mestres vam anar a la casa de colònies de Ca Manxol, al poblet de Rasquera, a la Ribera de l’Ebre. Els dos autobusos ens van deixar al mig del poble, i des d’allí, ben carregats amb les motxilles i maletes, vam anar fins la casa.

FOTOS DE L’ARRIBADA

Després d’esmorzar, ens vam instal·lar a les habitacions i vam fer una excursió per conèixer el poblet de Rasquera.

FOTOS DEL POBLE

Vam fer un bon dinar amb arròs i carn a la planxa amb bolets. Abans de cada menjada ens ensenyaven una divertida cançó, que cantàvem tots junts

FOTOS DINAR DIJOUS

VÍDEO DINAR DIJOUS

Després del dinar vam fer una excursió pel bosc proper i un taller on vam fer un punt de llibre. També vam poder veure diferents animals, dissecats, de la zona. També vam berenar

FOTOS TALLER BOSC I ANIMALS

Mestre esperàvem l’hora de sopar, vam poder jugar per les àmplies zones d’esbarjo de la casa.

FOTOS JOCS

Per sopar vam menjar sopa de caldo com el de la iaia, varetes de lluç amb amanida i iogurt.

FOTOS SOPAR DIJOUS

Ens vam abrigar i vam sortir, amb les llanternes, a fer un emocionant joc on buscàvem estrelles que queien del cel. I després, vam anar a ballar a la discoteca!

FOTOS ACTIVITAT DE NIT

VÍDEO DISCO

Ben cansats, a quarts de 12, vam anar al llit a descansar. Festes de pijames!!!

FOTOS NIT

Divendres al matí ens vam llevar amb les piles ben carregades, vam preparar les motxilles i vam anar a esmorzar, ben nets i pentinats.

FOTOS ENS LLEVEM

Després d’esmorzar vam fer un interessant i ben complert taller: primer vam anar a la zona de granja on vam poder veure diferents animals: conills, ruquets, cabres, gallines, un porc senglar…. i vam munyir a la Crispeta, la cabra!

FOTOS GRANJA

Vam tornar a la casa i vam fer un formatge fresc.amb la llet de cabra. Va ser molt instructiu… i molt bo, ja que a l’arribar a casa ens el vam poder menjar!

FOTOS FORMATGE

L’últim dinar van ser uns magnífics macarrons casolans i llonganissa del poble amb patates, amb un gelat de postres.

FOTOS DINAR DIVENDRES

Ben carregats i amb força vent, vam tornar cap al Vendrell, després d’haver passat uns dies ben divertits en què vam compartir la nostra vida amb altres alumnes i mestres.

FOTOS TORNADA

L’any que ve esperem poder tornar a compartir uns dies tots junts!