ASSEMBLEA GENERAL DE LA NOSTRA COMUNITAT 2019

El passat dissabte 26 d’octubre ens vam trobar per celebrar l’assemblea anual de la nostra comunitat d’aprenentatge.

Mentre apuntàvem els alumnes que participarien als tallers de la Ballaruga, vam poder fer un cafè solidari. Després vam entrar tots al menjador, on la Irene, la directora, ben acompanyada per la MILVA, fa explicar com ens organitzaríem per poder conèixer totes les comissions.

FOTOS GENERALS

Després, en petits grups, vam anar passant per les diferents comissions per tal de conèixer què han fet i què volen fer enguany: Infraestructures, Voluntariat, Aprenentatges-Valors i la de Lúdics-Màgics.

FOTOS DE LES COMISSIONS

A continuació vam poder fer un tastet de les Tertúlies Literàries Dialògiques, per entendre millor  aquesta interessant activitat que tots els alumnes de la nostra escola porten a terme setmanalment.

FOTOS TERTÚLIES

Mentrestant els familiars passaven per les diferents comissions i activitats, una seixantena de nens i nenes van poder gaudir dels tallers de la Ballaruga, després d’un bon esmorzar. Els petits van pintar i fer una manualitat amb castanyes. Els grans, jocs cooperatius a la pista.Tots s’ho van passar d’allò més bé!

FOTOS BALLARUGA

Finalment vam acabat tots junts amb un piscolabis.

FOTOS PICA PICA

Encara que no va ser una assemblea amb tanta gent com el curs passat, estem molt contents perquè els assistents van poder conèixer les actuacions que s’han portat a terme i molts s’han incorporat a les diferents comissions mixtes de mestres i familiars. Així podrem seguir fent realitat els nostres somnis!!!