Apliquem el code a primer

Aquest curs estem aprenent a programar amb code. Desenvolupem el pensament computacional, descomposant la resposta a un problema en respostes simples i comprovant que només una única resposta ens porta a la solució.

Hem proposat als nostres alumnes que escriguin paraules amb els Bee Bots.  Com hp farem? Descomposarem la paraula a escriure en les diferents lletres que el nostre robot ha de visitar per poder escriure la paraula. Els alumnes han de pensar quin camí ha de seguir i escriure les ordres que li donaran per arribar a cada lletra. Una vegada ho han pensat i han escrit, venen a comprovar que el Bee Bot fa el que ells havien pensat i si tots han seguit el mateix camí per aconseguir-ho.  I de no ser així, quin pensen que és millor i perquè. Desenvolupant el pensament crític, la recerca d’estratègies per resoldre problemes i l’anticipació dels successos de forma abstracta.