A 4t SOM EDUNAUTES!

El passat divendres 12 vam tenir la visita d’una astronauta a l’escola. Ens va fer arribar el passaport EDUNAUTA!

El nostre passaport és una eina que ens permetrà viatjar per diferents experiències d’aprenentatge organitzades per diferents equipaments, entitats i espais del nostre municipi durant tot aquest curs. Els alumnes de 4t poden gaudir d’aquestes oportunitats educatives i accedir a diferents activitats per fer durant el seu temps lliure.

Vam començar aquesta experiència per la fira de Santa Teresa, on vam completar la 1a missió. A partir d’ara, en podrem fer moltes més i anar aconseguint segells al nostre passaport.

A més a més, també tenim un espai dedicat per fer activitats en família.

Estem molt contents de poder formar part d’aquesta experiència!

A les fotografies podeu veure la visita de l’astronauta.