6èB contra el bullying

Hola de nou famílies de l’escola!

Durant aquest últim trimestre hem fet un treball per aconseguir acabar amb el bullying. Els alumnes de Sisè s’han conscienciat a través de vídeos i cançons i hem creat molts debats interessants. Els nens i nenes de sisè B van anar més enllà i han creat una cançó amb un videoclip, tot editat per ells i elles! Bona feina!

Espero que la gaudiu i sobretot, que recordeu els missatges més importants: “Ajuda als teus companys/es i no abusis d’ells/elles” i “Has de ser tu mateix. No has de ser els que els altres volen que siguis.”

Katy.