3r. VISITA DELS AGENTS RURALS

Hola famílies!

Com cada any, els alumnes de tercer han rebut la visita dels Agents rurals a l’escola per realitzar la xerrada: ” Conèixer, ens ajuda a prevenir”. La xerrada va mostrar les diferents tasques que realitzen els agents rurals tot posant especial incidència en el fet de prevenir incendis. Al mateix temps, van explicar quina feina fan els agents rurals, com buscar animals ferits, cercar paranys no autoritzats, controlar la fauna amb sortides diürnes i nocturnes, utilitzar correctament camins per on hi circulen motos que no puguin molestar els excursionistes…També van explicar que per observar ocells cal estar amagats i a una certa distància per tal de no molestar-los. Si observem la natura, podem distingir de manera fàcil unes petjades de guineu, gos, esquirol, porc senglar i toixó. També els mostraren ocells que trobem a la nostra comarca. Si els agents rurals es troben animals ferits, els traslladen als centres de recuperació de fauna salvatge per curar-los. Un cop recuperats, els alliberen un altre cop a la natura. Vam aprendre moltes coses!

TERCER A

TERCER B