3r. EL DAU DE LES EMOCIONS

Aquesta setmana els alumnes de tercer han rebut la visita de la Cristina, infermera del CAP del Vendrell. Ens ha parlat de les diferents emocions: alegria, tristesa, ràbia, por…i a través del joc “El dau de les emocions”  els nens i les nenes han pogut explicar alguna situació viscuda relacionada amb l’emoció que els hi ha tocat al tirar el dau. Després, hem fet una conversa, explicant què podem fer per sentir-nos millor.

Explicar les nostres emocions és una tasca que no és fàcil pels infants, per això, és important acompanyar als nostres alumnes i  ajudar-los a posar paraules en l’emoció que senten a cada moment.

FOTOS 3r A

FOTOS 3r B