FUNCIONAMENT D’ENTRADES I SORTIDES CURS 22/23

Organització d’horaris i gestió d’entrades

Pel que fa l’entrada a les 9.00h del matí i a les 15.00h de la tarda (a partir d’octubre):

–          Al cicle d’Educació Infantil, els grups I.4 i I.5, entrarà per l’accés principal sense familiars i farà fila per a la paret de l’esquerra (dibuixos dels mesos de l’any del setembre al febrer) on esperarà la mestra fent fila per pujar amb tot el grup a l’aula. Els alumnes de I.3, entraran també per l’accés principal i pujaran amb les famílies seguint la tanca de la dreta, accedint a les aules pel propi pati de I.3.

–          Al Cicle Inicial, l’alumnat entrarà sense familiars per la porta principal fins arribar a la paret del final (on són els dibuixos dels mesos de l’any del març al juny). Les mestres esperaran allà fent fila per pujar amb tot el grup a l’aula.

–          El Cicle Mitjà entrarà per les portes exteriors amb escales que hi ha al costat del gimnàs de l’escola. Els alumnes entraran sols i faran fila a la gespa i pujaran per la rampa que hi ha al pati fins arribar a les seves aules.

–          Cicle Superior, entrarà per les portes exteriors amb escales que hi ha al costat del gimnàs de l’escola. Els alumnes entraran sols i faran fila a la gespa i pujaran per l’accés principal de l’edifici fins a les seves aules.

Entrades Curs 22/23

Organització d’horaris i gestió de sortides

La sortida a les 13.00h (mes de setembre), 12.30h del migdia i a les 16.30h de la tarda (a partir d’octubre):

–          E.INFANTIL: Les famílies recolliran als infants a la seva aula a través de la porta del pati corresponent. En el cas de I.5B, ho faran a través de la porta d’entrada a l’edifici d’infantil.

–          C.INICIAL: Les famílies de 1r i 2n recolliran als infants a la paret del final on fan fila a l’hora d’entrar.

–          C.MITJÀ: Les famílies recolliran als infants a l’alçada de la rampa del pati que dóna accés a l’edifici principal. Els grups d’alumnes de 4t esperaran a la paret davant la rampa i els grups d’alumnes de 3r a banda i banda de la tanca del costat de la rampa.

–          C.SUPERIOR: Molts dels alumnes de 5è i 6è podran sortir sols si tenen l’autorització. La resta d’alumnes, sortiran a través de la porta exterior amb escales per on accedeixen al centre. A la vorera del carrer serà on esperaran les famílies.

Sortides Curs 22/23

Organització d’horaris i gestió d’entrades i sortides al centre en cas de pluja:

• Si plou en el moment de l’entrada i/o la sortida, les famílies podran accedir al recinte escolar però no entrar als edificis. S’ha de seguir l’horari habitual.

–          E.INFANTIL: Les famílies recolliran als infants a la seva aula a través de la porta del pati corresponent. En el cas de I.5B, ho faran a través de la porta d’entrada a l’edifici d’infantil.

–          C.INICIAL: Les famílies de 1r i 2nB recolliran als infants a través de la terrassa i 2nA a través de la porta d’entrada a l’edifici d’infantil.

–           C.MITJÀ: Les famílies recolliran als infants a través de la rampa del pati que dóna accés a l’edifici principal.

–          C.SUPERIOR: Les famílies de 5è i 6è recolliran als infants a través de la porta de l’edifici principal (vestíbul).