Visita de l’Alcaldessa de la ciutat al nostre centre

El dia 21 d’abril de 2021 van venir al nostre Centre l’alcaldessa Ada Colau i la comissionada d’educació Maria Truñó. La visita estava pensada des que l’any passat el CEE Vil.la Joana vam fer 100 anys d’història. El 1920 la Comissió de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona va unir tres serveis que tenia a la ciutat en les escoles Vil·la Joana per atendre a alumnat amb necessitats educatives especials.
La visita de la comissionada i l’alcaldessa va ser molt entranyable, agradable i profitosa. Es van interessar per com treballem, amb el tipus d’alumnat i families que atenem i vam explicar com col·laborem amb els Centres Ordinaris per atendre el seu alumnat afectat per algun TMG.

L’alcaldessa escoltant una explicació del treball de fusteria al centre Part de l’equip de Vil·la Joana amb l’Alcaldessa de Barcelona i la comissionada d’educació