SANT JORDI 2021

Avui a Palau hem celebrat Sant Jordi! Hem muntat la paradeta de roses fora l’escola i ha sigut un èxit, hem venut totes les roses en temps rècord. La gent té ganes de Sant Jordi.

Després hem esmorzat al pati i els alumnes de l’aula 9 s’han encarregat de posar música per ambientar. Ens ho hem passat molt bé, i a més ha fet molt bon dia, ho hem pogut gaudir al màxim. La Nico ens ha ofert un espectacle de ball per tots i totes i ha sigut espectacular. Li donem les gràcies perquè ens ha agradat moltíssim.

Per últim, els més petits han anat a escoltar i divertir-se amb un taller de contes de Sant Jordi sobre el drac. La Mercè ens ha explicat que no tots els dracs són dolents, també n’hi ha de bons i molt simpàtics.

FELIÇ SANT JORDI A TOTHOM!