FIRA D’INTERCANVI

Avui hem fet una fira d’intercanvi amb totes les aules de l’escola. Cada aula ha fet una paradeta i les hem anat col·locant al pati. La decoració de les paradetes ha sigut genial, realment hi ha molts i moltes artistes en aquesta escola! Quan ja estava tot muntat, hem fet un passeig per veure totes les parades. Després, cada aula ha intercanviat els sabons que havia fet amb els nens i nenes d’una altra aula. Així tothom s’emporta un paquet de sabons d’un altre nen o nena!

Com que totes les aules ho han fet molt bé, al final, hem rebut un premi en forma de trencaclosques. Cada aula tenia un tros i quan l’hem ajuntat hem format un cor gros amb les fotos de tots els nens i nenes de l’escola perquè entre tots i totes FEM BATEGAR EL COR DE PALAU!!

RECORDEU QUE DEMÀ TINDREM PARADETA DE ROSES A FORA L’ESCOLA, A LA ZONA DE L’AUTOBÚS. US HI ESPEREM A TOTS I TOTES!