PALAU TALENT

I l’últim dia de curs ja ha arribat… Acabem el curs amb un concurs de talents espectacular!

Cada aula, cada comunitat, les mestres, les educadores, direcció… tothom s’ha preparat un espectacle per poder gaudir plegats i acabar un curs intens però molt bonic i ple d’aprenentatges!

El jurat ho ha tingut clar… i és que tots i totes ho hem fet genial!

Us deixem algunes fotografies dels espectacles que s’han realitzar:

Hem continuat el matí amb un bon esmorzar saludable i uns cargols de Banyoles boníssims gràcies a en Bilal!

I finalment… hem pogut acomiadar a la Marta Domènech per tots aquests anys a l’escola! Esperem que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa. Et trobarem a faltar!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut