ENS VISITEN ELS NOIS DEL MIRCAT.

En Narcís, l’Àlex i en Xavier ens han fet una visita amb els gossos d’Agility. Ells s’encarreguen de conscienciar a les persones i ensenyar-los a comunicar-se amb les seves mascotes. Fa poc que van començar un projecte anomenat Acana-Mircat amb l’objectiu d’inculcar valors sobre la tinença responsable d’animals (tot tipus d’animals: de treball, d’agility, gossos policia, etc).

Junt amb l‘Associació de Guies Canines de la Policia Local d’Espanya volen arribar a diferents centres escolars per conscienciar en matèria de benestar animal als més joves, i a més a més, amb els alumnes d’educació especial fer un treball encaminat a la teràpia emocional , de relaxació i estimulació.

Avui ens han fet una sessió amb un circuit muntat al pati de l’escola. Els nois i noies de Palau han pogut participar en l’activitat i s’ho han passat genial.

Des de Palau us donem les gracies perquè creiem en la importància  d’aquest taller educatiu i en ensenyar  la responsabilitat  de tenir un gos, les cures que s’han tenir i l’educació que necessiten.