TALLER DE TAULETES AL GRUP 5

Des de fa ja 20 anys, l’escola s’ha anat dotant curs rere curs, de diferent equipament tecnològic que va enriquint de manera significativa, els processos d’ensenyament i aprenentatge, així com creant-ne de nous; com l’alfabetització digital.

Aquest curs hem volgut fer un pas més i donar un impuls intens  per a  l’alfabetització i competència digital, així com a l’ús de les TAC (Tecnologies per l’Aprenentatge i el Coneixement).

Durant aquest any, us anirem presentant diferents moments de treball dels nostres alumnes dins aquest àmbit.

En aquest artícle podeu veure els alumnes del grup 5 de cicle inicial.

Treballen a les tauletes 4 APPs diferents. En el suport paper tenen les referències visuals de quines són les Apps. El temporitzador els marca el temps que tenen per a cada aplicació. Un cop acabada, han de marcar si l’han fet correctament i en finalitzar la feina si ho han fet bé… Toca jugar a el que vulguin!

La veritat és que ho han fet súper bé!