LA NOSTRA ESCOLA 2019

El grup 13 del Cicle Mitjà de l’escola participa en el projecte educatiu de Televisió de Badalona denominat “La Nostre Escola”. En aquesta iniciativa, hi participen diferents escoles amb l’objectiu que els alumnes descobreixin el món audiovisual a través de l’elaboració d’un reportatge. En aquest sentit, el grup 13 ha escollit la producció d’un telenotícies durant el qual succeirà una història de misteri. El vídeo final fet pels alumnes s’emetrà en la TV Badalona.

D’altra banda, el dimecres 20 de febrer han vingut a visitar-nos dues representants de TV Badalona per tal de veure en què punt ens trobem en la producció del vídeo. Aquí podeu visualitzar el resultat d’aquesta visita.