EL CICLE INICIAL VISITA L’ESCOLA DE MÚSICA L’ANTÀRTIDA

El dia 9 de maig, els alumnes del Cicle Inicial vam anar a Barcelona a visitar l’escola de música L’Antàrtida.

És una escola molt diviertida!!! Ens van rebre uns músics-pirates que ens van cantar unes quantes cançons i ens van sorprendre amb una taula que baixava del sostre!!! Vam passar per un passadís de “formigues” i vam entrar en una “sala màgica”… Van apagar els llums, la nostra roba brillava i les parets i el sostre, de sobte, estaven plenes de dibuixos i personatges divertits. Ens van deixar tocar uns metalòfons, una bongos molt grans i fins i tot una bateria!!! L’any que ve hi volem tornar!!!