SETMANA DELS DRETS DELS INFANTS

L’escola Llevant forma part del Consell dels Infants de Badalona i ha participat de la proposta de fer un mural sobre alguns dels drets dels nens en el marc de la Setmana dels Drets dels Infants. El dret escollit ha estat el de la inclusió.

En el següent enllaç podeu veure la resta de murals que han fet les escoles de Badalona.

SETMANA DELS DRETS DELS INFANTS

El nostre mural està entre el carrer Av. Bac de Roda i Joan d’Àustria. Animeu-vos i aneu a fer més fotos!

La nostra petita Noa l’ha trobat! Gràcies a la familia per compartir-nos la foto!