Reobertura de l’escola

Benvolgudes famílies,

Hem rebut  les “Instruccions especifiques per a l’organització de l’obertura dels centres d’Educació Especial” del Departament d’Educació , en la que planteja la reobertura de les escoles a partir de les fase2, pel proper dilluns 8 de juny de 2020 i fins el divendres 19 de juny.

El retorn per part dels i les alumnes és voluntari.

L’alumnat que hi assisteixi ha de reunir els requisits sanitaris que s’indiquen en la declaració responsable  adjunta. Aquesta declaració responsable  l’han de portar les famílies signada el primer dia que els seus fills tornin a venir a l’escola.

Us informem que segons les directrius del Departament d’Educació no hi haurà ni servei de transport ni de menjador.

L’horari serà reduït de  9 a 12 h, amb entrades i sortides esglaonades, per evitar aglomeracions. Es recomana que només sigui un familiar el que acompanyi l’alumne  a l’escola. El primer dia obrirem les portes de 9 a 9’15h,  i un cop veiem el volum de persones us informarem sobre quina hora heu de venir a buscar el vostre fill/a.

Per poder definir el Pla d’obertura, ens cal que respongueu aquest correu confirmant la vostra voluntat de reincorporació dels vostre fills/a, ja que l’organització de l’escola quan a espais i grups, fluxos de circulació dins del centre, patis, etc… és força complexa i l’hem d’organitzar amb molt poc temps.

Per qualsevol dubte ens podeu trucar a l’escola aquesta setmana de 9 a 1h.

Cordialment,

Núria Andreu Cruellas