PREMIS ROMPER BARRERES

Des de l’ Escola LLevant  hem fet aquest vídeo amb molta il·lusió per participar en els Premis Romper Barreras i poder mostrar tot allò que poden aconseguir els nostres alumnes amb la tecnologia de suport.
Ens encantaria que el veiéssiu i ens donéssiu un vot i sobretot en féssiu la màxima difusió.
Per classificar-nos a la fase final necessitem el màxim de vots possibles. Perquè el vot comptabilitzi cal confirmar l’email que rebreu un cop voteu.

IMPORTANT: VOTACIONS FINS EL DIA 12 D’OCTUBRE!

Si guanyem podrem aconseguir més eines i materials tecnològics per ampliar la participació i aprenentatge dels nostres alumnes.

Mil gràcies de tot cor!!!

PODEU VOTAR AQUÍ