EL CICLE INICIAL AL CIRC CRIC

El passat dimecres dia 1 de juny el Cicle Mitjà de Martí Pujol vàrem fer una excursió de tot el día al Circ Cric situat al municipi de Sant Esteve de Palautordera.

Vam fer el trajecte en autobús fins a les instal·lacions. Allà ens van rebre un pallasso que es va assignar un animal (la garsa) que era la referència per la nostra escola. Cada escola tenia una tenda per guardar les pertinences i al costat un pal amb l’animal que l’identificava.

Ens van facilitar una carpa per poder esmorzar i dinar i tenir una estona d’ombra. A continuació ens van reunir a totes les escoles per dinamitzar-nos tot fer uns balls i moviments varis dirigits tot per un pallasso molt divertit!
Després vam entrar a escola per escola a veure l’assaig principal previ a l’actuació de la tarda.Vam tenir una estona per remullar-nos, dinar i tot seguit entrar a veure l’espectacle (a una altra carpa). En aquest espectacle hi havia música en directe, diferents números d’acrobàcies i humor.

En finalitzar vam desfer el camí, passant vora el riu per dirigir-nos a l’autocar i fer el viatge de tornada.
Ens vam divertir de valent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *