ACCÉS GRATUÏT A HELPKIDZLEARN

Aquesta és una web de referència pel que fa a recursos TAC per els nostres alumnes (activitats web, apps…). Si busqueu al App Store o a Google Play, veureu que hi ha moltíssimes activitats, sobretot de causa-efecte.

Ens ha arribat un correu a l’escola explicant que helpkidzlearn, en resposta al tancament de les escoles, posa a disposició de les famílies 14 dies d’accés a les activitats de forma gratuïta, tant a les activitats web www.helpkidzlearn.com com algunes APPS. A continuació us adjuntem l’enllaç per poder accedir:

14 DIES GRATUÏTS HELPKIDZLEARN

Si us agraden les activitats, quan tornem a l’activitat escolar amb els alumnes, podem fer una petita formació per ensenyar-vos com accedir a les activitats personalitzades dels vostres fills/es.

Adjuntem també un breu tutorial per accedir a les activitats web gratuïtes:

BREU TUTORIAL PER ACCEDIR A LES ACTIVITATS I JOCS DE HELPKIDZLEARN