CELEBREM EL DENIP (DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU)

El proper dijous 30 de Gener celebrarem a l’escola el DENIP (Dia Internacional de la No violència i la Pau). L’activitat central del dia serà l’actuació de l’ONG Pallassos Sense Fronteres i la posterior xerrada sobre la tasca que aquesta ONG fa. Resumint:

La missió de PSF és millorar la situació emocional de la infància que pateix les conseqüències de conflictes armats, guerres o catàstrofes naturals i ho duen a terme mitjançant espectacles còmics realitzats per pallassos i pallasses professionals voluntaris.

PSF desenvolupa la seva actuació tant a nivell nacional a favor de la infància més desfavorida a l’estat espanyol, com a nivell internacional per a la infància refugiada i desplaçada afectada per conflictes armats i desastres naturals.

Aprofitant aquesta activitat, se’ns obre la possibilitat de poder col·laborar econòmicament amb aquesta ONG. És per això que us convidem a fer-nos arribar la vostra aportació, si ho creieu convenient,  abans del dia 30 de Gener.

També teniu l’opció d’entrar a la seva pàgina web i fer l’aportació directament allà.

L’adreça web és: www.clowns.org

Us animem a aprofitar aquesta activitat per poder fer arribar la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *