fisioteràpia

La Fisioteràpia és un tractament terapèutic que facilita el coneixement del propi cos i estimula el bon funcionament de les estructures neurològiques i facilita la percepció de la via propioceptiva (osteo-muscular); per així poder ajustar el moviment amb una posició adequada i desitjada dintre un  espai/temps.

El tractament terapèutic ajuda a que aquest tipologia d’alumnes tinguin l’oportunitat de tenir una escolaritat adaptada a nivell individual.

Una alteració en una de les parts provoca una mala percepció i per tant un mal funcionament de tot el sistema.

Objectius del tractament

– Mantenir les habilitats existents
– Adquisició d’habilitats perdudes.
– Aprenentatges de noves destreses.

– Respectar el ritme de cada alumne.
– La base del tractament és tenir present els objectius del què es vol tractar i emparat sobre una base lúdica .
– Buscar en tot moment el moviment voluntari, tenint en compte l’actitud adequada .

El tractament es realitzat mitjançant l’atenció individualitzada, a través de l’assessorament a tutores i educadores i de forma coordinada i conjunta amb la psicomotricista Anna Pérez.