música

L’EQUIP DE MÚSICA

D’esquerra a dreta: Eva Pecharroman i Maria Anguera

La música contribueix al desenvolupament emocional, intel·lectual, social i físic de l’individu, i per tant, al seu desenvolupament integral. El llenguatge musical inclou la resta de llenguatges: oral, matemàtic, signes…és per això que l’àrea en sí esdevé un bon mitjà per a treballar de manera global. La música els fa ser més sensibles, afectius i creatius, donant pas així a una desperta dels interessos i inquietuds. Crea emocions i un desig d’acostament i comprensió cap als altres i reforça la seva autoconfiança. És un magnífic mitjà per integrar a la diversitat de l’alumnat.

La música és emoció, el moviment i impuls de l’ésser humà. Les emocions ens posicionen en el nostre entorn i són els pilars bàsics sobre els quals forgem la nostra personalitat. Les emocions i la música comparteixen la mateixa regió del cervell. La música indueix tot tipus d’estats emocionals i sempre s’ha utilitzat, juntament amb altres estímuls per crear un estat anímic que ajudi a aconseguir un fi.

A l’aula de música cantem, dansem, toquem,…però sobretot GAUDIM!!

Preparem les festes de l’escola on la música pren un paper molt important:

• La Castanyada
  • Santa Cecília
  • Nadal
  • Festa de pares

Participem a projectes com la “Cantània” i “Tot un art”, afavorint la integració i l’mujeres-masonas-01722aprenentatge interdisciplinar de diverses àrees.

La música ens ajuda a comunicar-nos, expressar-nos, ens fa sentir i ser!!

Com diria Nietzche “ sense música, la vida seria un error”.