INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE LES TARGETES MONEDER.

El Departament d’Educació (a través del Consell Comarcal) ens ha comunicat, en data 28 de Juliol, que les targetes prepagament per garantir l’alimentació als infants i joves durant el període de confinament deixaran d’estar actives el proper 31 de Juliol.

Cal exhaurir el saldo de la targeta abans del 31 de Juliol, totes les targetes moneder quedaran buides de saldo a partir d’aquella data.

Per altra banda, ÉS OBLIGATORI que les famílies guardin la targeta moneder i la retornin al setembre en un sobre tancat amb el nom del/a fill/a a la part exterior del sobre. Els punts de recollida establerts es comunicaran al web www.ccmaresme.cat

FINS AVIAT!

EL PASSAT 15 DE JUNY VAM ACOMIADAR A ONZE ALUMNES DE L’ETAPA DE POSTOBLIGATÒRIA PERQUÈ… JA S’HAN FET GRANS!
UNS VAN ENTRAR A L’ESCOLA DE BEN PETITS I D’ALTRES MÉS GRANS PERÒ, AMB TOTS I TOTES, HEM COMPARTIT MOLTES AVENTURES QUE NO OBLIDAREM MAI.
EL CORONAVIRUS HA… Llegeix més»