INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE L’INICI DE CURS.

COM JA HAREU  SENTIT  EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ, EL CURS ESCOLAR S’INICIARÀ EL PROPER DILLUNS 14 DE SETEMBRE.

TOT L’EQUIP DOCENT DE L’ESCOLA ESTEM TREBALLANT PER ORGANITZAR EL DIA A DIA DE L’ESCOLA AMB LA MÀXIMA SEGURETAT.

AQUESTA NOVA ORGANITZACIÓ COMPORTARÀ CERTS CANVIS DELS QUE US ANIREM MANTENINT INFORMATS EN AQUEST MATEIX WEB.

PODEU CONSULTAR LES ORIENTACIONS GENERALS PER FAMÍLIES QUE EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ HA FET JUNTAMENT AMB SALUT.

A MÉS A MÉS EN LA PÀGINA escolasegura.gencat.cat TROBAREU INFORMACIÓ ACTUALIZADA DEL DESENVOLUPAMENT DEL CURS.

INICI DE CURS

INICIEM UN NOU CURS MOLT DIFERENT DELS ANTERIORS PERÒ HO FEM AMB MOLTES GANES DE PODER-NOS TROBAR DESPRÉS DE TANTS DIES SENSE VEURE’NS.

AQUEST CURS HAUREM DE TENIR EN COMPTE TOTES LES MESURES DE PREVENCIÓ I PROTECCIÓ NECESSÀRIES PER PREVENIR UN BROT DE COVID A L’ESCOLA.

SEGUINT LES INDICACIONS DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ HEM ELABORAT EL PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE QUE RECULL TOTS AQUELLS A TENIR EN COMPTE AL LLARG DEL CUR.

AQUÍ TENIU UN BREU RESUM:

Clica a sobre de la imatge per veure tota la informació

PODEU LLEGIR I DESCARREGAR EL TEXT COMPLERT A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ GENERAL DE CENTRE

FINS AVIAT!

EL PASSAT 15 DE JUNY VAM ACOMIADAR A ONZE ALUMNES DE L’ETAPA DE POSTOBLIGATÒRIA PERQUÈ… JA S’HAN FET GRANS!
UNS VAN ENTRAR A L’ESCOLA DE BEN PETITS I D’ALTRES MÉS GRANS PERÒ, AMB TOTS I TOTES, HEM COMPARTIT MOLTES AVENTURES QUE NO OBLIDAREM MAI.
EL CORONAVIRUS HA… Llegeix més»