REUNIÓ AMB ELS PARES/TUTORS LEGALS

DURANT AQUESTA SETMANA, ELS DIFERENTS GRUPS DE L’ESCOLA ESTAREU CONVOCATS A LA REUNIÓ DE FAMÍLIES I TUTORS LEGALS.

ALTRES CURSOS PODEM FER AQUESTA REUNIÓ PRESENCIALMENT, PERÒ PER QÜESTIONS SANITÀRIES ENGUANY L’HEM DE FER A TRAVÉS DEL MEET.

ESPEREM QUE NO SIGUI UN ENTREBANC, DONADA LA IMPORTÀNCIA QUE EL FET DE PODER COMPARTIR FAMÍLIA-ESCOLA.

US FEM ARRIBAR EL TRÍPTIC QUE RECULL LES INFORMACIONS BÀSIQUES DEL DIA A DIA, EL DOCUMENT DE TAC I D’ESCOLA VERDA . PODEU CLICAR SOBRE LA IMATGE DE FULL INFORMATIU PER TAL QUE SE US DESPLEGUI EL DOCUMENT.

ARRANQUEM EL BLOG!!

JA PORTEM GAIREBÉ TRES SETMANES DES DE QUE HA COMENÇAT L’ESCOLA.
EL FUNCIONAMENT AQUEST CURS ÉS UNA MICA DIFERENT. TOTS ESTEM ADAPTANT-NOS ALS CANVIS EL MILLOR QUE PODEM. PERÒ TOT I AIXÍ, NO DEIXEM DE TREBALLAR I ESFORÇAR-NOS PER A CONTINUAR GAUDINT I APRENENT A L’ESCOLA.
ELS BLOGS D’EDUCACIÓ… Llegeix més»

RECOLLIDA DE TAPS A L’ESCOLA

ENS SAP MOLT GREU COMUNICAR-VOS QUE, DE MOMENT, NO PODEM FER LA RECOLLIDA DE TAPS A L’ESCOLA.
DEGUT AL COVID-19, ELS USUARIS DE LA FUNDACIÓ EL MARESME (QUE EREN ELS QUE RECOLLIEN ELS TAPS) NO PODEN FER AQUEST SERVEI.
EN ELS MOMENT QUE ES TORNI A FER… Llegeix més»

INICI DE CURS

INICIEM UN NOU CURS MOLT DIFERENT DELS ANTERIORS PERÒ HO FEM AMB MOLTES GANES DE PODER-NOS TROBAR DESPRÉS DE TANTS DIES SENSE VEURE’NS.

AQUEST CURS HAUREM DE TENIR EN COMPTE TOTES LES MESURES DE PREVENCIÓ I PROTECCIÓ NECESSÀRIES PER PREVENIR UN BROT DE COVID A L’ESCOLA.

SEGUINT LES INDICACIONS DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ HEM ELABORAT EL PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE QUE RECULL TOTS AQUELLS A TENIR EN COMPTE AL LLARG DEL CUR.

AQUÍ TENIU UN BREU RESUM:

Clica a sobre de la imatge per veure tota la informació

PODEU LLEGIR I DESCARREGAR EL TEXT COMPLERT A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ GENERAL DE CENTRE

FINS AVIAT!

EL PASSAT 15 DE JUNY VAM ACOMIADAR A ONZE ALUMNES DE L’ETAPA DE POSTOBLIGATÒRIA PERQUÈ… JA S’HAN FET GRANS!
UNS VAN ENTRAR A L’ESCOLA DE BEN PETITS I D’ALTRES MÉS GRANS PERÒ, AMB TOTS I TOTES, HEM COMPARTIT MOLTES AVENTURES QUE NO OBLIDAREM MAI.
EL CORONAVIRUS HA… Llegeix més»