• CAL DEMANAR CITA PRÈVIA PER PODER REALITZAR EL TRÀMIT DE LA BECA MEC DE NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS. PODEU TRUCAR PER CONCRETAR L’HORA.
  • ENCARA PODEU COMPRAR MASCARETES AMB EL LOGO DE L’ESCOLA. PREU: 3 € PER MASCARETA  TALLES:: INFANTIL I ADULT

BON INICI DE CURS!!!

LA TORNADA A L’ESCOLA JA ÉS AQUÍ!!!

HEM ESTAT AQUESTS DIES PREPARANT L’ESCOLA FER FER-VOS UNA BONA ACOLLIDA.

US ESPEREM EL PROPER DILLUNS DIA 13!!

BON ESTIU!!!

ARA SÍ…
HEM ARRIBAT AL FINAL D’UN CURS MOLT COMPLICAT PERÒ QUE, MALGRAT TOTES LES DIFICULTATS, ENS HEM ENSORTIT MOLT BÉ!
TOTS PLEGATS HEM FET MOLT BONA FEINA I ARA TOCA DESCANSAR I GAUDIR DE L’ESTIU !
ABANS DE MARXAR US VOLEM DEIXAR EL VÍDEO DE LA FESTA… Llegeix més»

LA FESTA DE LES PROMOCIONS

HOLA A TOTHOM!
AVUI HEM CELEBRAT LA FESTA DE PROMOCIONS, HEM ACOMIADAT A L’ALUMNAT QUE MARXEN DE L’ESCOLA I TAMBÉ HEM FET ENTREGA DE DIPLOMES A TOTS AQUELLS ALUMNES QUE L’ANY QUE VE CANVIEN D’ETAPA!
US DEIXEM ALGUNES FOTOS
Llegeix més»

UNA ALTRA CANTÀNIA!!

UN ANY MÉS HEM PARTICIPAT EN LA CANTÀNIA (PROJECTE MUSICAL I EDUCATIU ORGANITZAT I DISSENYAT PER L’AUDITORI DE BCN).
MALGRAT QUE EL FORMAT HA ESTAT DIFERENT DEGUT A LES RESTRICCIONS DE LA COVID … L’ESPECTACLE HA CONTINUAT!!
AQUEST ANY LA CANTÀNIA DUIA PER TITOL VIRTUAL AMB MÚSICA… Llegeix més»

CAMPANYA DE MATARÓ A TÒQUIO

AHIR LA NOSTRA ESCOLA VA REBRE, DE L’ESCOLA TORRE LLAUDER, EL RELLEU DE LA LAIA L’ARQUERA. LA CAMPANYA #DEMATARÓATÒQUIO VA ARRIBAR AL NOSTRE CENTRE AMB UN ACTE FESTIU, ON L’ALUMNAT AMB BANDEROLES, GEGANTS,  PANCARTES I BATUKADA VA VEURE ARRIBAR L’ESCULTURA DE LA LAIA. L’ACOMPANYAVA LA… Llegeix més»

UN SANT JORDI… ESPECIAL!!

AQUEST ANY, TOT I EL CONTEXT ACTUAL, HEM POGUT REPRESENTAR I CELEBRAR SANT JORDI D’UNA MANERA MOLT ESPECIAL I DIVERTIDA!!!
CERCAVILA DE PERSONATGES I FIGURES QUE ACTUEN I BALLEN PER TOTA L’ESCOLA!!!
EN AQUESTA CERCAVILA HEM POGUT COMPTAR AMB LA COL.LABORACIÓ ESPECIAL DE GODRAC DE MATARÓ!!

I MIREU… Llegeix més»