ENCARA PODEU COMPRAR MASCARETES DE L’ESCOLA.

HI HA DUES TALLES: LA DE NEN I LA D’ADULT. EL SEU PREU SÓN 3€

SI EN VOLEU PODEU COMUNICAR-HO VIA AGENDA.

RUA DE CARNESTOLTES

SÍ, SÍ… MALGRAT LA COVID-19 HEM FET UNA RUA DE CARNESTOLTES!!! AIXÒ SÍ… AMB TOTES LES MESURES DE SEGURETAT!!!
AL LLARG DEL MATÍ, L’ESCOLA S’HA CONVERTIT EN UNA PROTECTORA D’ANIMALS EN PERILL D’EXTINCIÓ: AMB ELS SEUS CUIDADORS, ELS VETERINARIS, EL PERSONAL DE MANTENIMENT I NETEJA I… Llegeix més»

EL PREGÓ DE CARNESTOLTES!

HOLA A TOTHOM!
EL DILLUNS 8 DE FEBRER VA ARRIBAR LA REINA CARNESTOLTESA L’ESCOLA ACOMPANYADA DE LA TUTORIA 8 DE SECUNDÀRIA.
US DEIXEM EL VÍDEO PERQUÈ GAUDIU DEL PREGÓ QUE VAN LLEGIR I ESCOLTEU LES CONSIGNES DE CARNAVAL!!!

BON FINAL DE SETMANA!!! 😊

HA ARRIBAT EN CARNESTOLTES!!!

AQUESTA TARDA, EN CARNESTOLTES HA ARRIBAT A L’ESCOLA!!!
ENS HA ENVIAT UN PREGÓ VIRTUAL, PER UN CARNAVAL DEDICAT A LA CURA DELS ANIMALS EN PERILL D’EXTINCIÓ.
CLICA A SOBRE PER VEURE EL VÍDEO DEL PREGÓ

I ENS HA DONAT LES CONSIGNES PER AQUESTA SETMANA.
CLICA A SOBRE… Llegeix més»

LA BERTA S’HA JUBILAT!

LA BERTA, LA NOSTRA CUINERA DES DE FA MOLTS ANYS… AVUI S’HA JUBILAT!
GRÀCIES BERTA PER LA TEVA DEDICACIÓ I LA TEVA ENTREGA. ET DESITGEM QUE GAUDEIXIS MOLT D’AQUESTA NOVA ETAPA.
T’HO MEREIXES!!

CATÀLEG DE PRODUCTES DE NADAL!

JA TENIM AQUÍ ELS PRODUCTES DE NADAL QUE ELS ALUMNES DE L’ETAPA DE POSTOBLIGATÒRIA HAN FET DE FORMA TOTALMENT ARTESANAL.
AQUEST ANY HI HA NOVETATS IMPORTANTS!
AVIAT PODREU FER LA COMANDA EN EL FULL QUE US ARRIBARÀ PROPERAMENT PERÒ , DE MOMENT, PODEU ANAR MIRANT I TRIANT!
NO… Llegeix més»

GUANYADORS SANTA CECÍLIA TALENT 2020

HA ARRIBAT EL DIA DEL LLIURAMENT DE PREMIS!EN PRIMER LLOC, US VOLEM AGRAIR LA VOSTRA PARTICIPACIÓ, TANT DE LES TUTORIES COM DE LES FAMÍLIES, HEM REBUT UN TOTAL DE 530 VOTACIONS! HA ESTAT TOT UN ÈXIT!TENINT EN COMPTE EL RESULTAT DE LES VOTACIONS I EL CRITERI DEL JURAT FORMAT PER LA COMISSIÓ DE FESTES, AQUESTES SÓN LES CLASSIFICACIONS PER A CADA ETAPA.… Llegeix més»